فوتبال نیوز

فوتبال نیوز ; سایت خبری فوتبال ایران و اروپا - آخرین اخبار لالیگا, رئال مادرید ,بارسلونا ,چلسی ,منچستر یونایتد ,بایرن مونیخ ,دورتموند

فوتبال نیوز

سایت خبری فوتبال نیوز , آخرین اخبار دنیای فوتبال ,رئال مادرید ,رونالدو ,مسی ,بارسلونا ,منچستر یونایتد ,آرسنال ,منچستر سیتی ,پاریسن ژرمن ,چلسی, اینتر میلان, بایرن مونیخ, دورتموند

___________________________________________ لوگو فوتبال نیوز :

فوتبال نیوز

بایگانی
حمایت میکنیم

تک رونالدو

تک رونالدو

خرید تازه باشگاه بارسلونا در مصاحبه ای اختصاصی با شبکه تلویزیونی این باشگاه شرکت کرد.
به گزارش پایگاه خبری باشگاه بارسلونا جرمی متئو مدافع جدید تیم فوتبال بارسلونا با حضور در مضاحبه ای اختصاصی با شبکه تلویزیونی باشگاه بارسلونا پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

http://setfa.net/images/sdp2v3b12pamknzsgyc.jpg


"من تمام توانم را به کار می گیرم تا اوضاع در درون زمین مسابقه به خوبی پیش برود. قطعاکار دشواری را پیش رو خواهم داشت زیرا هنگامی به بارسا رسیده ام که بازیکنی همانند کارلس پویول از تیم رفته است، اما در هر صورت اطمینان دارم که به هواداران تیم نشان خواهم داد که باشگاه در تصمیم  خود برای خرید من اشتباه نکرده است.

درست است، زبان اسپانیایی من نسبت به وقتی که به والنسیا پیوستم، بسیار  پیشرفت کرده است، اما من باور دارم که یک فوتبالیست حرف هایش را در درون زمین مسابقه می زند، نه در مقابل دوربین های تلویزیونی!

به بارسلونا آمده ام  تا تمام عناوین قهرمانی ممکن را فتح کنم. مقایسه با اریک آبیدال؟از هر لحاظ  و با کمال شایستگی و لیاقت، او در این باشگاه انسان فوق العاده مهمی محسوب می شود و من امیدوارم که بتوانم به راه او در این تیم ادامه دهم."

نظرات  (۲)

حلول ماه شوال و عید سعید فطر بر شما  مبارک باد . . .





با سلام 
وبلاگ خوبی داری 
جا داره هنوز بهتر بشه 
اگه دوست داشتی میتونی از مطالب ما هم استفاده کنی 
قیمت های گوشی هامون هم میتونی ببینی و با تمامی سایت های گوشی مقایسه کنی 
ما بزرگترین نیستیم اما سعی میکنیم بهترین و با انصاف ترین باشیم 
ایمیل :info@digidom.ir
آدرس سایت: www.digidom.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی