فوتبال نیوز

فوتبال نیوز ; سایت خبری فوتبال ایران و اروپا - آخرین اخبار لالیگا, رئال مادرید ,بارسلونا ,چلسی ,منچستر یونایتد ,بایرن مونیخ ,دورتموند

فوتبال نیوز

سایت خبری فوتبال نیوز , آخرین اخبار دنیای فوتبال ,رئال مادرید ,رونالدو ,مسی ,بارسلونا ,منچستر یونایتد ,آرسنال ,منچستر سیتی ,پاریسن ژرمن ,چلسی, اینتر میلان, بایرن مونیخ, دورتموند

___________________________________________ لوگو فوتبال نیوز :

فوتبال نیوز

بایگانی
حمایت میکنیم

تک رونالدو

تک رونالدو

 استیون جرارد اعلام کرده بعد از ناکامی هایی که در لیورپول و تیم ملی نصیبش شد، 3 ماه گذشته احتمالا بدترین دوران تمام زندگی اش بوده است.
علی رغم آنکه جرارد فصل گذشته در 34 سالگی، یکی از بهترین نمایش های دوران بازی اش را بروز داد، از دست دادن قهرمانی به همراه لیورپول و نتایج اسف بار با انگلیس، تاثیر جالبی در روحیه اش نداشته است.

http://parsiup.com/upload/6o8t_gerrard_10.jpg

قرمزهای آنفیلد در حالی که تا آخرین روزها کنترل روند بازی های لیگ برتر را در اختیار داشتند، با لیز خوردن هافبک افسانه ای شان مقابل دمبا با و چلسی، به نایب قهرمانی بسنده کردند. در جام جهانی هم سه شیرها با امیدواری افزون پیش از بازی ها، با فقط کسب یک امتیاز در گروه چهارم بازی ها، از دور رقابت هایی که در نهایت با قهرمانی آلمان ها به پایان رسید، کنار رفتند. بعد از آن هم جرارد تصمیم به کناره گیری از تیم ملی کرد و اکنون بعد از چندین فصل غیبت، سال آینده در لیگ قهرمانان حاضر خواهد بود. جرارد در آمریکا با Sky صحبت کرده است:

"نمی توانم صحنه مقابل دمبا با را بارها و بارها تماشا کنم و زجر بکشم. در هفته ها و ماه های بعد از آن روز، در رختکن و خارج از آن، درد کشیده ام. احتمالا بدترین 3 ماه تمام زندگی ام را سپری کرده ام، ولی باید بپذیریم که رخ داده است چون نمی توانید آن را تغییر دهید.

"رخ دادن آن (لیز خوردن مقابل با)، بی رحمانه بود. قبل از آن، هیچ گاه کنترل نفر هدف ام را از دست ندادم، پنالتی خراب نکردم، پاس اشتباه ندادم یا اشتباهی مرتکب نشدم. هر فردی طی زندگی اش مرتکب اشتباه می شود و لیز می خورد و می تواند روی پله ها یا کف زمین رخ دهد. برای من این اتفاق در بدترین لحظه اتفاق افتاد."

جرارد امیدوار بود با توفیق در جام جهانی، ناکامی در رده باشگاهی را به فراموشی بسپارد، ولی به آن هم نرسید و در این باره اظهار داشته است:

"در زندگی باید تحت شرایط سخت قرار گیرید. متاسفانه من هم در شرایط سخت قرار گرفتم و بعد بالاجبار به جام جهانی رفتم تا بلکه اتفاقات گذشته را فراموش کنم، ولی آن هم رخ نداد. در زمان کوتاهی، دو رخداد تلخ را تجربه کردم."

با تمام این ها، کاپیتان لیورپول قبل از شروع فصل جدید، به اوضاع خوش بین است:

"من 34 ساله ام و نمی توانم اجازه دهم اتفاقات 3 ماه گذشته مسائلی باشند که در آینده به یاد خواهم داشت. مهم است که دوران بازی ام در اوج به انتها برسد. شما به عنوان یک هوادار و بازیکن لیورپول، همیشه می خواهید هر آنچه دارید، رو کنید. باید سریع تر تلخی ها را فراموش کنم."

استیوی گفته اگر تصمیم می گرفته به حضور در تیم ملی ادامه دهد، برندن راجرز آماده بوده یاری اش کند:

"اگر بخواهم صادقانه در مورد راجرز صحبت کنم، باید بگویم که گفته اگر می خواستم در تیم ملی ادامه دهم، بازی های باشگاهی ام را کمتر می کند. وقتی او چنین حرفی زد، به تصمیم ام اطمینان 100 درصدی پیدا کردم، چون نمی خواستم بازی هایم در لیورپول کاهش پیدا کند. همچنان می خواهم در دسترس باشم و در بالاترین سطح ممکن و آمادگی کامل حداقل یک فصل دیگر برای باشگاهم به میدان روم."

نظرات  (۲)

بنرمو بزار بنرتو بده بزارمممممممممممممممممم
با سلام میشه با ما تبادل لینک و بنر کنید
و اگر میشه در نظرسنجی ما شرکت کنید
تازه اگر می خواستید آمار و رتبه ما رو ببینید بروید در آخر سایت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی