فوتبال نیوز

فوتبال نیوز ; سایت خبری فوتبال ایران و اروپا - آخرین اخبار لالیگا, رئال مادرید ,بارسلونا ,چلسی ,منچستر یونایتد ,بایرن مونیخ ,دورتموند

فوتبال نیوز

سایت خبری فوتبال نیوز , آخرین اخبار دنیای فوتبال ,رئال مادرید ,رونالدو ,مسی ,بارسلونا ,منچستر یونایتد ,آرسنال ,منچستر سیتی ,پاریسن ژرمن ,چلسی, اینتر میلان, بایرن مونیخ, دورتموند

___________________________________________ لوگو فوتبال نیوز :

فوتبال نیوز

بایگانی
حمایت میکنیم

تک رونالدو

تک رونالدو

رسانه‌‎های کشور شیلی، ساعاتی قبل مدعی شدند که آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی تیم یوونتوس به زودی به منچستریونایتد ملحق خواهد شد و این بازیکن به توافقات ضمنی با این تیم نیز رسیده است.
رسانه El Mecurcio کشور شیلی در این خصوص نوشت:

"آرتورو ویدال به توافقات ضمنی و شفاهی با باشگاه منچستریونایتد و نماینده لوئیز فان خال رسیده است. دستمزد این بازیکن 13.6 میلیون یورو در سال (350 هزار یورو در هفته) خواهد بود."

http://setfa.net/images/d70w7xoimz4tubhr0rk.jpg

ظاهراً مدیر برنامه های ویدال ساویچویچ به شدت در تلاش است تا  این انتقال صورت بگیرد و این در حالی است که موکلش ویدال علاقه مند به باقی ماندن در جمع بیانکونری‌ها است.

گفته می‌شود منچستریونایتد برای انتقال ویدال 60 میلیون یورو باید هزینه متحمل شود. البته این در حالی است که ماروتا مدیرباشگاه یوونتوس اعلام کرده بود که تنها در صورتی اجازه خروج ویدال را صادر خواهند کرد که این بازیکن تصمیم به جدایی داشته باشد.

آرتورو ویدال تابستان 2011 از بایرلورکوزن به یوونتوس ملحق شد و با این تیم موفق به فتح سه اسکودتو و دو سوپرکاپ ایتالیا شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی