فوتبال نیوز

فوتبال نیوز ; سایت خبری فوتبال ایران و اروپا - آخرین اخبار لالیگا, رئال مادرید ,بارسلونا ,چلسی ,منچستر یونایتد ,بایرن مونیخ ,دورتموند

فوتبال نیوز

سایت خبری فوتبال نیوز , آخرین اخبار دنیای فوتبال ,رئال مادرید ,رونالدو ,مسی ,بارسلونا ,منچستر یونایتد ,آرسنال ,منچستر سیتی ,پاریسن ژرمن ,چلسی, اینتر میلان, بایرن مونیخ, دورتموند

___________________________________________ لوگو فوتبال نیوز :

فوتبال نیوز

بایگانی
حمایت میکنیم

تک رونالدو

تک رونالدو

از دومین دیدار مرحله گروهی گینس کاپ، دو تیم رئال مادرید و رم که هر دو در نخستین دیدار گروهی خود مقابل اینتر و منچستر یونایتد مغلوب شده بودند، به مصاف هم رفتند که در پایان نیمه نخست بازی با نتیجه 0-0 مساوی به پایان رسید.

شاگردان کارلو آنچلوتی در این مسابقه نسبت به دیدار مقابل اینتر، با ترکیب متفاوتی به میدان آمده اند و از بازیکنان اصلی بیشتری استفاده شده است.

http://parsiup.com/upload/nn5j_capture_8.jpg

دقیقه 3 خطای بازیکنان رم به روی گرث بیل یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه نصیب مادریدی ها کرد که ارسال عالی مودریچ به روی دروازه با ضربه سر خطرناک راموس همراه شد که توپ با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 5 فرار خوب گرث بیل از سمت چپ و ارسال او به روی دروازه از همه عبور کرد و به ایسکو رسید اما اشلی کول به خوبی خود را در مسیر ضربه این بازیکن قرار داد تا موقعیتی خوب را دور کرده باشد.

http://parsiup.com/upload/gjwj_15b8f1ce7f5e588bd1ea14884c1a41317e89d7b851d5b389a04139874bd660dd.jpg

دقیقه 15 همکاری عالی مودریچ و بیل برای چندمین بار در این مسابقه، که با شلیک ناگهانی بازیکن ولزی از زاویه ای تنگ همراه شد که دروازه بان رم به خوبی واکنش نشان داد و توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 20 فرار وازکز از سمت راست و پاس عرضی و در عمق او برای گرث بیل این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار داد اما شوت سر ضرب این بازیکن از کنار دروازه به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 37 آدم لیائیچ به خوبی تا نزدیکی محوطه جریمه رئال مادرید پیش رفت اما ضربه پای چپ این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 42 ارسال ضربه ایستگاهی مودریچ از نزدیکی نقطه کرنر با ضربه پشت پای راموس و برخورد به مدافع تیم رم راهی کرنر شدو

دقیقه 43 رئال مادرید فشار را افزایش داد و در شلوغی دفاع تیم ایتالیایی ایسکو از راه رسید و با روی پای راست ضربه اش را روانه دروازه کرد که اسکروپسکی با واکنشی عالی توپ را برگشت داد و در ادامه ضربه په په با تکل خوب بن عطیه دور شد.

بدین ترتیب نیمه نخست مسابقه بعد از دو دقیقه وقت تلف شده، با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم؛

با آغاز نیمه دوم کارلو آنچلوتی دست به 4 تعویض زد و آربلوا جایگزین کوئنترائو شد، په په جای خود را به ناچو داد و لوکاس وازکز با رائول دی توماس تعویض شد و دیگو لوپز هم به جای ایکر کاسیاس وارد میدان شد.

دقیقه 58 رم حساب کار را 1-0 کرد؛ پاس خوب کیتا به سمت راست با حرکت بدون توپ عالی توتی به فلورنزی رسید و سپس ارسال این بازیکن را کاپیتان افسانه ای رمی ها با ضربه ای دقیقه به گوشه دروازه مادرید فرستاد.

دقیقه 59 اشتباه راموس باعث رسیدن توپ به توتی شد که ارسال زمینی این بازیکن به داخل محوطه رئال مادرید با ضربه خطرناک لیائیچ به دیوار کناری دروازه برخورد کرد.

دقیقه 61 حرکت در عرض ایسکو و ضربه پای راست این بازیکن با اختلافی بسیار کم از کنار دروازه رم به بیرون رفت.

دقیقه 65 آلوارو مدران به جای ژابی آلونسو و یورنته به جای راموس به میدان آمدند و در طرف دیگر، ده روسی به جای پیانیچ وارد میدان شد.

دقیقه 70 فرانچسکو توتی در میان تشویق شدید هواداران حاضر در ورزشگاه جای خود را به مارکو بوریلو داد.

دقیقه 72 گرث بیل و لوکا مودریچ هم جای خود را به ماسکارال و سوبرینو دادند تا بار دیگر ترکیب مادریدی ها جوان تر شود.

در دقیقه 77 هم آدم لیائیچ، راخا ناینگولان، فلورنزی، جای خود را به صالیچ اوچان و سانابریا و میشل سوما دادند.

در دقیقه 85 بود که اتفاقی غیر منتظره در زمین مسابقه رخ داد؛ تعداد زیادی از هواداران وارد زمین شدند و به سمت نیمکت رئال مادرید هجوم آوردند که با دخالت مأموران امنیتی به میان میدان متفرق شدند و در این میان هواداری با پرچم فلسطین به شدت توجه ها را به خود جلب کرد!

این اتفاق که نزدیک به 5 دقیقه طول کشید، باعث شد تا داور کانادایی بازیکنان را به کنار زمین فرا بخواند و سپس در دقیقه 90 بازی دوباره از سر گرفته شد.

http://parsiup.com/upload/cbop_a9e3d66953daf58ff6eb341324e77c89ecc18e52f67f55b8bf1f6b1daebe1dab.jpg
بعد از 5 دقیقه وقت تلف شده، بدون اینکه اتفاق خاص دیگری رخ دهد، بازی با شکست 1-0 رئال مادرید به پایان رسید تا مأموریت مادریدی ها در گینس کاپ نیز به پایان برسد و آنها با 1 امتیاز از دو مسابقه حذف شدند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی