فوتبال نیوز

فوتبال نیوز ; سایت خبری فوتبال ایران و اروپا - آخرین اخبار لالیگا, رئال مادرید ,بارسلونا ,چلسی ,منچستر یونایتد ,بایرن مونیخ ,دورتموند

فوتبال نیوز

سایت خبری فوتبال نیوز , آخرین اخبار دنیای فوتبال ,رئال مادرید ,رونالدو ,مسی ,بارسلونا ,منچستر یونایتد ,آرسنال ,منچستر سیتی ,پاریسن ژرمن ,چلسی, اینتر میلان, بایرن مونیخ, دورتموند

___________________________________________ لوگو فوتبال نیوز :

فوتبال نیوز

بایگانی
حمایت میکنیم

تک رونالدو

تک رونالدو

یحیی توره بار دیگر تعهد خود به باشگاه منچستر سیتی را نشان داد و اذعان کرد قصد دارد تا زمانی که ممکت است در این باشگاه بماند.
پس از صحبت های دیمیتری سلوک ایجنت توره، آینده این بازیکن در تیم منچستر سیتی در هاله ای از ابهام قرار داشت و یک جام جهانی ضعیف به همراه درگذشت برادرش ابراهیم به دلیل بیماری سرطان، وضعیت را پیچیده تر از قبل کرد، اما توره اذعان کرد که در منچستر سیتی خواهد ماند.

http://parsiup.com/upload/2vzy_yaya_toure_4.jpg

توره در مصاحبه با وب سایت رسمی باشگاه منچستر سیتی گفت: "ترک باشگاه در بین گزینه های من جایی ندارد. من همیشه آرام بودم و اگر می خواهید از تصمیم من باخبر شوید، من می خواهم تا زمانی که ممکن است در منچستر سیتی بمانم."

توره که در 49 بازی فصل گذشته در ترکیب منچستر  سیتی موفق به زدن 24 گل و ارسال 12 پاس گل شد، امیدوار است این باشگاه طی هفته های آینده از نظر بازیکن تقویت شود تا سیتیزن ها توانایی رقابت در چند جبهه را داشته باشند.

توره افزود: "من امیدوارم دو بازیکن جدید به تیم اضافه شوند، زیرا ما برای ساختن به یک باشگاه بزرگ به آن نیاز داریم و اگز می خواهیم بهترین باشیم، نیاز داریم تمامی جام های ممکن را فتح کنیم."

"ما می خواهیم لیگ قهرمانان اروپا که یک عنوان مهم در فصل جاری می باشد را کسب کنیم و برای قهرمانی در لیگ برتر رقابت با چلسی، یونایتد، آرسنال، تاتنهام و لیورپول بیش از حد است. ما می دانیم که قادر به شکست دادن هر تیمی هستیم، اما ما به اعتماد به نفس و جذب بازیکنان جدید در سال جاری نیاز داریم."

  • ALI ...7

یحیی توره

نظرات  (۲)

  • معراج آقاجری
  • مبارکهههههههههههه!
    نگفته بودی!
    پاسخ:
    خخخ

    سلام
    من با هر دو وبلاگم با شما تبادل بنر میکنم.
    http://blogdesigner.blogfa.com/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی