فوتبال نیوز

فوتبال نیوز ; سایت خبری فوتبال ایران و اروپا - آخرین اخبار لالیگا, رئال مادرید ,بارسلونا ,چلسی ,منچستر یونایتد ,بایرن مونیخ ,دورتموند

فوتبال نیوز

سایت خبری فوتبال نیوز , آخرین اخبار دنیای فوتبال ,رئال مادرید ,رونالدو ,مسی ,بارسلونا ,منچستر یونایتد ,آرسنال ,منچستر سیتی ,پاریسن ژرمن ,چلسی, اینتر میلان, بایرن مونیخ, دورتموند

___________________________________________ لوگو فوتبال نیوز :

فوتبال نیوز

بایگانی
حمایت میکنیم

تک رونالدو

تک رونالدو

الساندرو ال پیرو، مهاجم افسانه ای سابق باشگاه یوونتوس (و بازیکنی که هنوز بعد از دو فصل حضور در سیدنی استرالیا به بازی کردن ادامه می دهد) در آخرین روز حضور مادریدی ها در شهر لس آنجلس، برای احوال پرسی به اردوی این تیم سر زد.
دل پیرو با تمام بازیکنان و کادر فنی صحبت کرد – به خصوص با کارلو آنچلوتی که دو فصل در تیم یوونتوس مربی او بوده است.

http://setfa.net/images/pv1pv0ypmruzagzddr60.jpg


"من به اینجا آمده ام تا به کارلو آنچلوتی سلام کنم – او بهترین مربی تاریخ است و برای او بسیار خوشحالم که به همراه رئال مادرید فاتح دسیما شد. آن لحظه برای او و رئال مادرید بسیار به خصوص بود."

سپس دل پیرو تقابل های متعدد با رئال مادرید در چمپیونزلیگ که به همراه یوونتوس بود را به یاد آورد – از جمله فینال سال 1998 در آمستردام و دیدار در مرحله گروهی نوامبر 2008 که بعد از به ثمر رساندن دو گل در ورزشگاه برنابئو به شدت توسط هواداران این تیم تشویق شد.

"من بارها با رئال مادرید بازی کرده ام و همیشه بازی در پایتخت اسپانیا و حضور در مقابل چنان هواداران باورنکردنی، لذت بخش و باعث افتخار بوده است."

این بازیکن در نهایت در مورد تقویت تیم مادریدی و خریدهای تابستانی آنها صحبت کرد و گفت: "آنها به خوبی تیم را تقویت کرده اند. خامس بازیکنی باور نکردنی است – او جوان است و آینده ای فوق العاده پیش روی خود دارد؛ و کروس خیلی عالی با تیم هماهنگ خواهد شد – او هافبکی است که نقشی مهم برای رئال مادرید ایفا خواهد کرد."

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی