فوتبال نیوز

فوتبال نیوز ; سایت خبری فوتبال ایران و اروپا - آخرین اخبار لالیگا, رئال مادرید ,بارسلونا ,چلسی ,منچستر یونایتد ,بایرن مونیخ ,دورتموند

فوتبال نیوز

سایت خبری فوتبال نیوز , آخرین اخبار دنیای فوتبال ,رئال مادرید ,رونالدو ,مسی ,بارسلونا ,منچستر یونایتد ,آرسنال ,منچستر سیتی ,پاریسن ژرمن ,چلسی, اینتر میلان, بایرن مونیخ, دورتموند

___________________________________________ لوگو فوتبال نیوز :

فوتبال نیوز

بایگانی
حمایت میکنیم

تک رونالدو

تک رونالدو

اسطوره باشگاه رئال مادرید از خرید ستاره کلمبیایی خوشحال است.
به گزارش Football Espana، امیلیو بوتراگوئنو اسطوره و یکی از مدیران فعلی باشگاه رئال مادرید در رابطه با پیوستن جیمز رودریگز به این تیم به خبرنگاران گفت:

"او جوان است و رئال مادرید باشگاه پرطرفداری است. هوادارن ما همیشه وفادار بوده اند اما در عین حال آن ها از شما انتظار بهترین ها را دارند. هر بازی مثل یک امتحان است، پس شما باید طوری بازی کنید که برنده باشید. این بخشی از فرهنگ و تاریخ باشگاه ماست و ما باید برنده باشیم و این چیزی است که هواداران از ما انتظار دارند."

http://setfa.net/images/k584hk9r8k4dsv1uc1g.png

وی ادامه داد: "جیمز پسر بسیار خوبی است. من در مراسم معارفه یک صحبت کوتاهی با او کردم. او کاملا رو به جلو نگاه می کند و برای فصل جدید آماده است تا به ما کمک کند. در کل من به نقش او در تیم بسیار خوش بین هستم و فکر می کنم که او فوق العاده با استعداد است."

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی