فوتبال نیوز

فوتبال نیوز ; سایت خبری فوتبال ایران و اروپا - آخرین اخبار لالیگا, رئال مادرید ,بارسلونا ,چلسی ,منچستر یونایتد ,بایرن مونیخ ,دورتموند

فوتبال نیوز

سایت خبری فوتبال نیوز , آخرین اخبار دنیای فوتبال ,رئال مادرید ,رونالدو ,مسی ,بارسلونا ,منچستر یونایتد ,آرسنال ,منچستر سیتی ,پاریسن ژرمن ,چلسی, اینتر میلان, بایرن مونیخ, دورتموند

___________________________________________ لوگو فوتبال نیوز :

فوتبال نیوز

بایگانی
حمایت میکنیم

تک رونالدو

تک رونالدو

باشگاه بوروسیا دورتمند با فروتنی و شوخ طبعی مثال زدنی ای پاسخ ویدئوی معذرت خواهی باستین شواین اشتایگر را داد.
در روز های اخیر شواین اشتایگر با دو ویدئو خبر ساز شده است. نخستین ویدئو چند روز پیش از او منتشر شد که در یک مهمانی خصوصی در حالتی غیر عادی یکی از معروف ترین سرود های باشگاه دورتموند را مسخره می کند و الفاظ زشتی درباره آن ها به کار می برد.

http://setfa.net/images/gxueswcoi0rjw5bf577r.jpg

در ویدئوی دوم که روز بعد در صفحه شخصی او در فیسبوک منتشر شد، شواینی از هواداران، بازیکنان و باشگاه دورتموند عذر خواهی کرد و کار خود را غیر قابل توجیه خواند.

به گزارش وب سایت گل، باشگاه بوروسیا دورتموند در اکانت رسمی خود در فیسبوک، در پاسخ به ویدئوی عذر خواهی شواینی بیانیه زیر را صادر کرده است:

"باستین شواین اشتایگر عزیز! از نظر ما هیچ اشکالی ندارد که پس از قهرمانی در جهان چند قوطی آبجو بخوری، چند کلمه نابجا بگویی و شعری را بخوانی بدون این که به معنای آن توجه کنی. ما همیشه به تو به عنوان یک پسر خوب و موجه نگاه کرده ایم. هرگز نمی خواهیم این قضیه بزرگ شود و برای آواز خواندن تو سر و صدا ایجاد کنیم و قطعا ویدئوی عذر خواهی تو را می پذیریم. برایت در کرواسی تعطیلات خوبی را آرزو می کنیم.

پی نوشت: این حق تو است که به خواندن ادامه دهی، ولی اگر برای خواندن به تدریس یا معلم احتیاج داشتی ما را خبر کن! خوشحال می شویم کمکی کنیم!"

شواین اشتایگر بر خلاف بسیاری دیگر از بازیکنان بایرن مونیخ در سراسر آلمان از محبوبیت بسیار بالایی برخودار است و همین محبوبیت باعث شده که باشگاه رقیب آن ها عکس العمل تندی نشان ندهد.

نظرات  (۱)

حلول ماه شوال و عید سعید فطر مبارک باد . . .




ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی