فوتبال نیوز

فوتبال نیوز ; سایت خبری فوتبال ایران و اروپا - آخرین اخبار لالیگا, رئال مادرید ,بارسلونا ,چلسی ,منچستر یونایتد ,بایرن مونیخ ,دورتموند

فوتبال نیوز

سایت خبری فوتبال نیوز , آخرین اخبار دنیای فوتبال ,رئال مادرید ,رونالدو ,مسی ,بارسلونا ,منچستر یونایتد ,آرسنال ,منچستر سیتی ,پاریسن ژرمن ,چلسی, اینتر میلان, بایرن مونیخ, دورتموند

___________________________________________ لوگو فوتبال نیوز :

فوتبال نیوز

بایگانی
حمایت میکنیم

تک رونالدو

تک رونالدو

خبر رسیده لیونل مسی و پدرش 5 میلیون یورو به مسئولان مربوطه مالیاتی در اسپانیا، پرداخت کرده اند، ولی اکنون یک قاضی فاش کرده که این دو آرژانتینی از اتهامات وارده بر آنها، تبرئه نشده اند.
به گزارش گل، مسی، قبلا هم در دادگاه حاضر شده تا به اتهامات وارده مبنی بر تخلف 4.1 میلیون یورویی از پرداخت مالیات، پاسخ دهد و همواره اظهار بی گناهی کرده است. پیرو این جلسات دادگاهی، لئو و پدرش خورخه، سال گذشته 5 میلیون یورو به مقامات پرداخت کردند و به نظر می رسید پرونده مختومه خواهد بود. 

http://setfa.net/images/y8n6we8lznuue6j83.jpg

اکنون ولی یک قاضی در گاوا (Gava)، شهری ساحلی در حوالی بارسلونا که مسی صاحب ملکی در آن است، تصمیم گرفته پرونده را بر علیه مسی، پیگیری کند.


مسی قبلا طی بیانیه ای اعلام کرده بود تمام منافع تجاری اش را به پدر و تیم مدیریتی اش، سپرده بود: "لیونل آندرس مسی در پروسه تصمیم گیری برای مدیریت و به کارگیری درآمدش، دخالتی نداشته است و در واقع از دامنه، بزرگی، هدف یا عواقب جریانات و فعالیت های شبکه ای، آگاه نبوده است."

اکنون در بیانیه ای که توسط قاضی مورد نظر منتشر شده، آمده است: "شواهد مستدلی وجود دارد که مسی می توانسته از ماهیت فعالیت های اشاره شده آگاه باشد و با ایجاد و حفظ ساختارهای صوری، موافقت هم کرده است." این قاضی همچنین اضافه کرده چون امضای بازیکن روی تمام اسناد بررسی شده وجود دارد، "مهاجم 26 ساله می توانست در مورد دخالت سایرین در این قضیه، هشدار دهد یا برخی از اسناد را مطالعه کند؛ حتی اگر فقط قرار بود سرتیترها را بررسی کند."

گفته می شود امتیازات اختصاص داده شده به مسی اعم از Image Rights، توسط خورخه فروخته شده است که خود هم با شروع محاکمات، مسئولیت کامل اتفاقات رخ داده را پذیرفت. شنیده می شود وی با پایه گذاری شرکت های غیرواقعی در کشورهایی چون بلیز و اروگوئه، می خواسته از پرداخت مالیات در اسپانیا، دوری کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی